niedziela, 23 lutego 2014

TAG: Pytania kosmetyczne :)

W otchłaniach internetów znalazłam tag 40 pytań kosmetycznych. Trochę go skróciłam, bo nie maluję się zbyt mocno ani też nie jestem zaawansowana w tym temacie. Głupio by było gdybym na większość pytań odpowiadała nie wiem :p 




1.Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Raz dziennie - wieczorem. Rano używam toniku :)

2.Jaki masz typ cery?
Sucha, przesuszona. Ale z małą skłonnością do wyprysków jak na nastolatkę przystało :p

 3.Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Bebuty, delikatny żel-krem z biedronki :)

4.Jakiego kremu do twarzy używasz?
Nivea, aqua effect dla skóry suchej (wersji na dzień i na noc)

5. Czy masz piegi?
A tak, mam :D Kilkanaście u nasady nosa. Przez okulary nie są widoczne nawet na żywo :)

6.Używasz kremu pod oczy?

Czasem używam żelu przeciw cieniom pod oczami z Oriflame i jest bardzo fajny :)

7.Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Mam, ale nie na twarzy a na plecach i dekolcie :/


8.Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych?
Nie. Ale jeśli ktoś ma jakieś wypróbowane to byłabym megawdzięczna za polecenie :)

9.Jakiego podkładu używasz?
Oriflame, Long Lasting ocień porcelain oraz Oriflame, Very Me również odcień porcelain :)10.Co z korektorem?
Korektor również z oriflame ten podzielony na trzy kolory :p11.jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Ciężko mi to określić ale moim zdaniem jestem pośrodku :D

12.Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Na większe wyjścia ok. Aczkolwiek jestem szczęściarą która przy 3 warstwie tuszu otrzymuje właśnie taki efekt ;p

13.Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Tak, wiem. Ale ciężko z tym w praktyce.14.Jakiej maskary teraz używasz?

Bell, extreme brown colour (wydłużająco-pogrubiająca)

15.Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Palce, lub gąbeczka z chińczyka :)

16.Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
Na szybko -kredka a gdy mam trochę więcej czasu i zależy mi na trwałości eyeliner w płynie lub pisaku.

17.Dźgnęłaś się w oko kredką?
Zdarzyło się kilka razy, gdy bardzo się spieszyłam :D

18.Kupujesz kosmetyki na e-bay/Allegro?
Nigdy jeszcze nie kupiłam niczego z tej kategorii w internecie ;)

19.Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Uwielbiam lakiery Safarii, kiedyś miałam puder i chyba podkład 'bezfirmowy' ale były strasznie złej jakości więc wolę trochę dołożyć i kupić coś sprawdzonego :)

20.Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Zbyt ciemny podkład, tona pudru - efekt maski, plamy z różu i pewnie jeszcze kilka o których zapomniałam :p

21.Lubisz kolorowe makijaże?
Nie. Ja używam tylko eyelinera. No i ostatnio lubuje się w czerwonych/różowych ustach. Oczywiście nie do szkoły :p

22.Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Ja bardzo często chodzę bez makijażu, więc wybrałabym mój trójdzielny korektor z oriflame :D Zatuszowałabym ewentualne niedoskonałości oraz cienie pod oczami :)

23.Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Tak, bardzo często. 

24.Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Ogólnie nie jest źle, ale są dni kiedy bez podkładu lub choćby korektora wyglądam jak już nie napiszę co :D



Zachęcam do zrobienia tego tagu w całości (link link) lub w mojej skróconej wersji. Jeśli to czytasz - czuj się otagowana :D



Całuję, Lotta :)

6 komentarzy:

  1. ja również często wychodzę bez makijażu z domu :}

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podkład rzadko nakładam :-) wystarczy mi tusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapożyczyłam tag, niestety (a może na szczęście?) również na większość pytań musialam odpowiedzieć 'nie wiem' ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam lakiery Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa Twojego nowego bloga. Czekam na nowe notki :) ja chyba nie dałabym rady tak regularnie pisać po angielsku. Lubię angielski, ale wolę w tym języku czytać czy choćby oglądać filmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chcę iść o krok dalej :p Mam nadzieję, że nie popełnię jakiegoś poważnego błędu językowego :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)