czwartek, 11 kwietnia 2013

Nie chwaląc się ... dzisiaj kończę 15 lat :)

Dzisiejszy post nie włosowy (ale możecie obaczyć mój nowy kolor włosów). Będzie to "kartka z pamiętnika".

Dzisiaj kończę 15 lat.
Po przemyśleniu sprawy zuważyłam jak bardzo się zmieniłam przez ten rok. I to na lepsze (moim zdaniem). Można powiedzieć, że wypracowałam swój styl. I nareszcie jestem sobą.
W poprzedniej szkole (do której nota bene uczęszczałam 4 lata) byłam szarą myszką bez swojego zdania którą można było rozstawiać po kątach. Teraz wiem czego chcę (mniej więcej ;p) i nie daje sobą pomiatać. Nikt mi nie mówi co mam robić (no oczywiście oprócz rodziców). I można powiedzieć że dość dużo osób szanuje mnie jako osobę i liczy się z moim zdaniem.
Chyba nigdy bym się ni spodziewała że przez rok człowiek może tak dojrzeć (a tym bardziej ja).

No to tyle moich refleksji (jeśli chcecie mogę zrobić notkę albo nakręcić filmik który będzie dokładnie to opisywał bo zmiana szkoły wyszła mi na lepsze i może to zmotywuje chociaż jedną osobę do tego że warto dążyć do szczęścia - jeśli tak mogę powiedzieć).



9 komentarzy:

  1. Chyba jesteś jedną z młodszych włosomaniaczek :). Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się dobrze orientuję to Claudia (http://wszystkonatematwlosow.blogspot.com/) jest młodsza :D

      Usuń
  2. Zgadzam się z anonimem :D Ja również należę do młodszych włosomaniaczek i nie spotkałam tu nikogo w moim wieku XD
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz 15 lat? :P Na tym zdjęciu wyglądasz przynajmniej na 18, hehe, ale to chyba dobrze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy tak dobrze xD A tak wgl to na zdjęciu mam dziwne oczy :p Hehehe

      Usuń
  4. A nie prawda, ja jestem najmłodsza :D Bloga nie podam bo ukryty XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Tj. Mam 13 lat, ale jeszcze 2 msc i słit 14 XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)