niedziela, 14 kwietnia 2013

3. Plan Tygodniowej Pielęgnacji

Niestety w tym tygodniu całkowicie zaprzepaściłam PTP ;( Nie miałam ochoty ani siły na pielęgnację włosów. Nie uporałam się z jednym problemem rodzinnym a przyszedł następny szkolny. Na dodatek zachorowałam. Kaszel mnie strasznie dusi, ledwo mówię a na dodatek muszę zakuwać na poprawę sprawdzianu z geografii.
Ostatnio nie mam ani siły ani ochoty na nic. Za dużo mam na głowie. Ale na pewno nie zawieszę bloga! Nie poddam się bo mam gorszą chwilę. A jak już będę dość komunikatywnie rozmawiać i troszkę choroba mi przejdzie zabieram się za filmik. Tym razem będzie to vlog :) O wegetarianiźmie tam będzie wszystko wytłumaczone dlaczego i w jakim celu nagrywam film o właśnie tym temacie ^^



     


8.04.2013 r. (poniedziałek )
<mycie wieczorem>
Przed myciem : Odżywka Dove Hairfall Control
Mycie : Szampon Frutis Citrus DetoxPo myciu : Maska lniana (na godzinę)
Na wilgotne włosy : Żel lniany
Na suche włosy : Marion Jedwabna kuracja bez spłukiwania

10.04.2013 r. (środa)
<mycie wieczorem>
Przed myciem : Garnier Ultra Doux
Mycie : Szampon Fructis Citrus DetoxPo myciu : Isana z wyciągiem z jebwabiu
Na wilgotne włosy : Joanna Naturia odżywka Miód i Cytryna b/s do włosów suchych i zniszczonych
Na suche włosy : Marion Jedwabna kuracja bez spłukiwania, Żel lniany


12.04.2013 r. (piątek)
<mycie wieczorem>
Przed myciem : Olej lniany (na 2 godziny)
Mycie : Szampon Fructus Citrus Detox
Po myciu : Isana z wyciągiem z jebwabiu 
Na wilgotne włosy : Żel lniany
Na suche włosy : Marion Jedwabna Kuracja bez spłukiwania



P.S Przepraszam że się tak wyżalam :p

1 komentarz:

  1. Życzę w takim razie zdrowia i wytrwałości w prowadzeniu bloga. Oraz taki internetowo przesyłam wsparcie :) Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)