piątek, 12 kwietnia 2013

Recenzja Garnier Color Sensation 6.0 Szlachetny Ciemny Blond

Jako że chciałam wrócić do mojego naturalnego koloru, a nie uśmiechało mi się  chodzenie z mega-odrostami, więc wybrałam tą farbę, ponieważ według wzornika na opakowaniu powinien wyjść bardzo podobny kolor do mojego naturalnego ;) A co wyszło? Czytajcie dalej.

niestety nie zrobiłam swojego zdjęcia :/
Jak farbowałam ?
Nie przetłuściłam ich tym razem. Po prostu nałożyłam farbę na 30 min, następnie umyłam włosy moim fructisem. Następnie na włosy nałożyłam na włosy wygładzającą ożywkę z jedwabiem z Isany.
To wszystko :) Nie bawiłam się tym razem w nic innego - spieszyłam się :p
No i niedokładnie ją nałożyłam xD Ach ta głupota .

Konsystencja : Całkiem przyzwoita. Pozwoliła mi na całkowite pokrycie moich dość gęstych włosów (patrz zdjęcie na pasku po prawej)

Zapach : Trochę(!) amoniakowy, dało się wyczuć wyraźną nutę kwiatową.

Kolor docelowy : Grzywka jest ciemno brązowa !!! A reszta włosów jasno brązowa/brązowa :D

Stan włosów po farbowaniu : Nie są mega zniszczone (chociaż swoje już przeszły). Jednak znów zauważyłam wzmożone wypadanie.

Posumowując : Ta farba zaskoczyła mnie  chyba pod wszystkim kategoriami :D Od koloru przez zapach do stanu włosów po farbie. Jednak po jej cenie (ok. 10 zł -promocja w biedronce) nie spodziewałam się cudów.
Farba wypłukała się do brązu (!) na grzywce, i do ciemnego blondu na reszcie włosów.

kolor kilka dni po farbowaniu

5 komentarzy:

  1. też chciałam w sumie wrócić do mojego naturalnego koloru, ale chyba będę musiała przejść przez "odrosty", ponieważ nie chcę ich niszczyć bardziej niż są xD
    buziaki :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja sobie myślę, że jest całkiem dobrze, ten kolor włosów podbija Twój kolor oczu:) Przynajmniej to widzę na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem tego. ale wiem że z perspektywy czasu dobrze się w nim czułam :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor, zgadzam się z Ankozaurus ;) Masz śliczne lekko falowane(jak widzę) włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek :) Mam wlasnie podobny bo spłukała mi sie farba po 4 miesiącach od farbowania :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)