poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Whishlista Lotty. Tym razem nie tylko włosowa ;)

Troszkę mi się nazbierało tych rzeczy do kupienia. Więc jest takowy post :)

  • Następny olej (np. Alterra)
link
  • Maska Crema al Latte 
link

    link
  • Maska Biovax 'Do włosów suchych i zniszczonych' lub 'Do włosów ciemnych'


link
  • Szampon bez SLS i SLES. Czyli np. Babydream Fur Mama
link



  • Błyszczyk Stay With Me z Essence - w fajnym wiosenno-letnim kolorze :)
link


  • Szminka z MUA - muszę niestety zamówić w internecie, jednak myślę że warto bo słyszałam wiele pozytywnych opinii :3
link
  • Prześwitująca Koszula bez rękawów w kolorze łososiowym.
link

  • Rozkloszowana spudniczka .
link
  • Torebka z ćwiekami 
link


To by było na tyle ;) Jakie jest wasze 'must have' na ten rok? 
Co mi polecicie?

P.S Zapraszam na mojego 
-instagram'a  @lotta998
- twitter'a  @BloogLotta 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)