środa, 19 lutego 2014

Plan Tygodniowej Pielęgnacji #6

Cześć!
Dzisiaj szybciutki post  tabelką z planem pielęgnacji na najbliższy tydzień. Po wyzwaniu spinania, powróciłam do mycia włosów co drugi dzień z czego jestem zadowolona. Chociaż mam teraz lekką nadwyżkę produktów, które chciałam wypróbować lub zdenkować. Ale co się odwlecze to nie uciecze ;p

kliknij, aby powiększyć :)
Po przeczytaniu posta u puszysławy stwierdziłam, że moje włosy są przenawilżone. Więc mam nadzieję że jutrzejsza domowa maska temu zaradzi :)

A jak wasz plan pielęgnacji, układacie takowy?

Całuję, Lotta :)

5 komentarzy:

  1. Ja układam taki plan na każdy kolejny miesiąc pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba też muszę zacząć układać takie plany :}

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja układam miesięczne plany i staram się ich trzymać. Różnie to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo konkretny ten plan ; ) aż mi głupio, ze ja działam po prostu instynktownie. w każdym razie powodzenia przy jego realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie układam planu pielęgnacji. Raz, że trochę brak czasu, a dwa, że nigdy go nie robiłam. Raczej podsumowywałam, co z włosami robiłam, bo plany planami a rżnie to może w prktyce wychodzić :)

    A plan zapowiada się fajnie, włoski powinny być zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)