sobota, 4 maja 2013

"Zakochana bez pamięci" - Francuska komedia romantyczna ;3

Dość długo zastanawiałam się co napisać w tej recenzji. Doszłam do wniosku, że napiszę tylko to :
Ten film jest o kobiecie która pewnego dnia budzi się 10 lat starsza. Nie pamięta NIC z tego okresu czasu. Prubuje poznać samą siebię i...
Nie dokończę bo nie chcę spalić. Ten film nie ma zbyt złożonej/skomplikowanej fabuły, więc jeśli jesteście zainteresowani nie oglądajcie nawet zwiastuna (który nota bene nie ukazuje wszystkiego dokładnie).

Jest to jeden z bardzo niewielu filmów które wzruszyły mnie do łez. Nie wiem dlaczego, nie ma tam typowo wzruszających scen, jednakże ten film 'ma to coś' w sobie.

Naprawdę warto go obejrzeć.


Polecam <3

6 komentarzy:

  1. zaintrygowałaś mnie tym filmem i muszę go zobaczyc bo bedzie to ciekawa historia :)

    mam nadzieję że się zbierzesz i teraz beda same zielone dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dziękuję za miłe słowa, naprawdę! To dla mnie ważne, ta cała moja walka, muszę dać radę :)

    w wolnym czasie obejrzę sobie ten film :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Ja często mam leniwe dni, również w włosomaniactwie, więc ten temat jest mi bliski :D

      Usuń
  3. jestem psychomaniaczką francuskich filmów:)
    tego nie widziałam, ale skoro gra w nim J.Binoche,
    to obejrzę jeszcze dziś:)

    dzięki za polecenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ;) Mnie wzruszył do łez chociaż nie ma w nim nic nadzwyczajnego ot film :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)