sobota, 18 maja 2013

Występ ;)

Nic tutaj nie pisałam o tym, że dzisiaj miałam występ w szkole. Uczęszczam na kółtko teatralne, dziś wystawialiśmy kilka skeczy n.t szkoły ;) Ja zostałam nauczycielką.

Rano bardzo się stresowałam, mdliło mnie i bolał mnie brzuch i zapomniałam całego tekstu i wkuwałam go jeszcze raz ;o

Ale gdy zaczęła się moja scena trema zniknęła i wczułam się w role jak tylko potrafiłam ;)
Trzęsłam się jak galaretka, i na początku miałam wyłączony mikrofon i darłam się na całą salę :D Ale później było tylko lepiej. Zostałam obsypana komplementami (bardzo miłymi).
Był też obecny prezydent miasta Leszna i powiedział mi, że jestem stworzona do zawodu nauczycielki !


Muszę wam powiedzieć, że było to moje pierwsze 'poważne' przedstawienie. I napewno będą następne ! Kocham to, gdy ktoś mówi że dobrze mi poszło, że jestem w czymś dobra. Zresztą zapewne nie tylko ja ;p

Dopiero przed chwilą się uspokoiłam. No cóż chyba dosyć wrażeń na najbliższy miesiąc !




A wy jakie macie pasje? 

1 komentarz:

  1. Zawsze chciałam chodzić na kółko teatralne, ale nigdy nie miałam czasu ;< Fajnie, że Ci się udało ;))

    zachęcam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/
    http://www.bloglovin.com/enbyn

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)