środa, 1 stycznia 2014

Pielęgnacja twarzy :)

Tak więc czas przyszedł na opisanie mojej pielęgnacji twarzy. Wiem, że to włosowy blog, ale myślę że to pozytywne urozmaicenie treści :)
Tak więc zaczynamy!

Jaka jest moja skóra?
Przesuszona, wrażliwa i czasem zdarzy się, że coś mi wyjdzie ale sporadycznie.


Wieczorem, nadchodzi czas na oczyszczanie twarzy. Do tego celu wybieram żele - taka konsystencja mi najbardziej odpowiada. Nie nawidzę płynów micelarnych ;p
 Aktualnie używam:
Bebeauty, Delikatny żel-krem łagodzący skóra sucha i wrażliwa - Lubię go oczyszcza moją twarz, ładnie pachnie, jest wydajny. Jeśli się postaram mogę nim zmyć nawet tusz i kreskę :)
Bebeauty, Micelarny żel nawilżający cera normalna sucha i wrażliwa - Tego używam do demakijażu oczu, twarz mi za bardzo ściąga i przesusza. Kończy się, więc zakupiłam :
Bebeauty, Mleczko łagodzące skóra sucha i wrażliwa - użyłam kilka razy ale sprawdza się dobrze jak na razie :)
Under Twenty, Anti Acne!, Peeling myjący przeciw zaskórnikom- Faktycznie przy regularnym stosowaniu zmniejsza widoczność zaskórników, niestety moją skórę wysusza. Stosuję go raz lub dwa w tygodniu jako peeling twarzy :)

Po oczyszczaniu czas na krem. Moja skóra nie da mi żyć bez kremu nawilżającego :p
Aqua Effect, Regenerujący krem na noc (ja mam w ciemnoniebieskim opakowaniu) - Jest świetny na noc. Pożądnie nawilżający i mój osobisty KWC. Dzięki niemu nie mam papieru ściernego na twarzy ;p
Nivea, Aqua Effect, Regenerujący krem na noc do cery normalnej i mieszanej(tu też mam trochę inne opakowanie :o)- ostatnio zauważyłam, że w większe mrozy tylko ten na noc nie wystarcza więc zakupiłam ten. Specjalnie wybrałam dla cery normalnej i mieszanej bo po tym na noc nie potrzebuję aż takiego nawilżenia :)
 Elissa, Maść nagietkowa- świetna maść na mniejsze wypryski :) Po nocy wypryski prawie że znikają- ale niestety tylko te mniejsze. A na całą twarz działa łagodząco i normalizująco.
I jeszcze kilka produktów których używam sporadycznie.
Under Twnty, Anti Acne!, tonik łagodząco-matujący przeciw rozszerzonym porom - niestety niezbyt dobrze oczyszcza moją twarz i do tego wysusza. Jestem na nie więc chcę jak najszybciej go skończyć i powrócić do tego (link do KWC).
Oriflame, Oczyszczająca maseczka Pure Nature z glinką i organicznym ekstraktem z łopianu- stosuję ją średnio raz w tygodniu na strefę T i jest całkiem fajna :)
Barwa, Mydło Siarkowe- Niestety na twarz mi wysusza ale na trądzik na dekolcie i plecach (jak nie na twarzy to na plecach :/) i przy regularnym stosowaniu działa niemalże cuda :)

To wszystko :) Nadal szukam moich kwc w maseczkach i żelach, jak znajdę ideał zapewne dam znać ;)

A jak twoi ulubieńcy w pielęgnacji twarzy? :)

Mam nadzieję, że komuś się przyda moja króciutka recenzja.

Pozdrawiam cieplutko,
 Lotta ✿

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam delikatny żel krem do mycia twarzy, nie wysusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubie płyn micelarny z Be Beauty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również lubię żel do twarzy, niż płyn micelarny, ale muszę przyznać, że akurat płyn jest o wiele lepszy do zmywania makijażu niż jakikolwiek inny kosmetyk do demakijażu, a przynajmniej w moim przypadku. Aktualnie wodę micelarną mam od Biodermy i sprawuje się nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli masz suchą i wrażliwą skórę to może spróbuj mycia jej olejami. Jeśli nie przesadzisz z ilością oleju rycynowego w mieszance to taka metoda nie przesuszy dodatkowo skóry. Jeśli chodzi o gotowe produkty do mycia to ja lubię te w formie pianek, jednak nie używam ich zbyt często, wolę mydło aleppo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)