czwartek, 30 stycznia 2014

Dwutygodniowe wyzwanie ! :)

Już od pewnego czasu myślałam o tygodniowym lub dwutygodniowym wyzwaniu spinania włosów. I jakoś nie mogłam się zebrać do kupy i się za to wziąść. Jestem strasznym śpiochem i ponad wszystko przekładam sen ;p Ale, teraz będę miała akurat dwa tygodnie ferii przez które będę w domu (i będe zakuwać ;p) więc więcej uwagi będę mogła poświęcić włosom :)
Przeczytałam u bez senność (link) że ona chce sobie postawić takie wyzwanie. A jak wiadomo w kupie raźniej xD

ostatnio bawię się z photoscape i nie wiem co to jest to czarne tło O.o


Ale nie byłabym sobą gdybym czegoś nie dodała. Codziennie będę wrzucić zaplataną inspirację w formie zdjęć i opisu (oraz ew. linku do tutorialu) tutaj na blog oraz na mojego facebooka. Zaczynam w poniedziałek trzeciego lutego :)

Oczywiście jeśli ktoś jeszcze chciałby się przyłączyć będzie fajnie, w kupie raźniej :P hahaha

A wy spinacie włosy na co dzień czy raczej tak jak ja wolicie rozpuszczone włosy?

Całuję, Lotta :)

14 komentarzy:

  1. ja już od dawna śpię w spiętych włosach, więc nie dla mnie ta akcja ;) ale Tobie życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zawsze spie w spietych inaczej chyba bym sobie polowe wlosow wyrwala xD

      Usuń
  2. Nie wiem czy bym dała rade ;p Gdy wychodzę z domu to zawsze w rozpuszczonych;)
    Może jak będę miała wreszcie ferie to zrobię sobie coś takiego, tyle, że ja mam dopiero w połowie lutego;) Czyli akurat wtedy kiedy ty skończysz, no to zobaczymy jakie będą wrażenia po tym wyzwaniu i czy warto sobie takie postawić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez rzadko spinam wlosy a takie wyzwanie to fajna odmiana :D

      Usuń
  3. proponuję założyć grupę wsparcia jeżeli nie będziemy w stanie sobie poradzić z ciężarem zadania i jego konsekwencjami:D

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja też mam ferie :3 i chyba też bd spinać włosy bo nie bd ich prostować przez ten czas ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze wychodzę z rozpuszczonymi włosami. Spinam tylko na noc - zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. W ramach motywacji: pozdrawiam w mój 1430 dzień związywania włosów :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze śpię w związanych za to w dzień tylko rozpuszczone ! :)
    Też zaczynam ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł, zawsze staram się splatać włosy na noc, więc będę czekać na jakieś świeże propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od wakacji spinam o wiele częściej, siedząc w domu związywałam je dla wygody i jak się okazało...przyzwyczaiłam się do tego :) A wcześniej nie potrafiłam sobie wyobrazić bym wychodziła w związanych włosach gdziekolwiek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna akcja :) Ja jednak pozostanę podglądaczem Twoich zmagań :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze spinam do snu, a w dzień różnie. Gdy wyglądają w miarę przystępnie to rozpuszczam, a gdy się mnie nie słuchają to noszę spięte :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)