wtorek, 7 stycznia 2014

Kuskus na slodko :)


Ten posilek jest newet nie tyle zdrowy i smaczny co rowniez szybki i moznaby rzec ze tani.
Czego potrzebujemy?
-kasza kuskus
-jogurt (ja daje naturalny)
- owoce wedlug uznania( tu dalam jedno kiwi i jedna mandarynke), ja czasem dodaje dzem (domowej roboty ^^)
- miod (ja lubie wszystko na slodko, a wiadomo miod jest lepszy niz cukier ;p)

Uwielbiam kasze kuskus bo jej przygotowanie zajmuje doslownie tyle co zrobienie kanapki (kilka minut). Wystarczy kasze zalac wrzacym mlekiem lub woda :) Potem wrzucamy wszystko co chcemy w proporcjach jakie chcemy. Ja na przyklad daje duzo miodu jogurtu i owocow ze az wychodzi mi salatka owocowa z kuskusem ;p
Ostatnio robie sobie codziennie taka lekka kolacje i nawet jem mniej slodyczy (zjadam swoja dzienna dzialke cukru czy cos xD).
Niewazne, wazne ze smaczne zdrowe i sie nie nudzi bo do tej kaszy mozna dodac wlasciwie to co do chleba :)

Co myślicie o takich bardziej życiowych postach? W sensie przepisy, książki, filmy itd? Dobry pomysł ? Ja bardzo chętnie będe takowe przygotowywać ale czy ktoś chce to czytać, bo w końcu to blog włosowy :)

Pozdrawiam, Lotta ;)
Posted via Blogaway

3 komentarze:

  1. Fajny przepis :) Lubię sałatki z owoców, ale z kuskusem jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis na posiłek ! Na pewno jest zdrowy i smaczny ;)
    Też spróbuję taki zrobić,

    OdpowiedzUsuń
  3. przepis ciekawy :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)