wtorek, 31 grudnia 2013

O kilku zaskakujących książkach ;)

Wiem, że dawno nie było nic 'włosowego' ale niestety nie mam nic nowego co byłoby warte opisania. Za to mam do opisania kilka książek które okazały się naprawdę zaskakująco dobre. 
Chodzi mi o to, że spodziewałam się wypocin a tu ka-bum i świetna książka :)
Zapraszam wszystkich moli książkowych.


  • Rafał Kosik - Felix, Net i Nika (seria)
Od wigilii przeczytałam już dwie książki - i to chyba mówi samo za siebie :D 
Zanim zaczęłam czytać te książki myślałam, że to kolejna bezsensowna obyczajowa książka dla młodzieży - a na taką nie miałam ochoty więc omijałam serię szerokim łukiem. Do czasu gdy przez przypadek podejrzałam (polski i o dziwo dobry) film na podstawie książki z tej serii. Tak więc poprosiłam rodziców o to by sprezentowali mi pierwsze dwa tomy serii i wpadłam na dobre :)

  • Maciej Frączyk - Zeznania Niekrytego Krytyka.
Tą książkę (i jego drugą) dostałam również na święta. Nie spodziewałam się od niej wiele, jednak gdy się wczytać to naprawdę gość fajnie piszę no i co mnie zaskoczyło z sensem. I to takim porządnym sensem - kto ogląda Niekrytego na yt ten wie jakie robi filmy. A ta książka jest zaskakująco... mądra i życiowa :)
  • Aleksander Kamiński - Kamienie na szaniec.
Była to moja lektura w poprzedniej klasie. Gdy przeczytałam streszczenie (niestety ale lektury to typ książek których w większości szczerze nienawidzę) doszłam do wniosku, że to naprawdę wzruszająca historia i przeczytałam książkę :) Jak najbardziej jestem na tak. Każdy polak powinien ją znać !
  • Wandelin Van Draanen - Dziewczyna i chłopak. Wszystko na opak.
Tutaj z kolei spodziewałam się takiej zwykłej powieści typu 'ja cie kocham ty mnie nie a potem ty mnie pokochasz i wszyscy happy'. Jednak za sprawą dziadka Bryce'a (głównego bohatera) ta książka zawiera mądre życiowe przesłanie :)


Jakoś szybko i sprawnie dotarłam do końca i jestem zadziwiona jak (wręcz nadmiar) książek działa inspirująco :) Lubię filmy i seriale, ale książki zdecydowanie wygrywają !


A jaką książkę poleciłabyś mi? 
Może zgadzasz się z moim osądem dotyczącym jednej z książek ? :)

Szampańskiego sylwestra życzy,
Lotta 

2 komentarze:

  1. ostatnio czytam serie o Harrym Potterze,ale to chyba zna każdy:D Osobiście chciałabym przeczytać książke o Coco Chanel,może również ciebie by zainteresowała;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.empik.com/coco-chanel-legenda-i-zycie-picardie-justine,p1045568285,ksiazka-p <--- Ta ?

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)