środa, 19 czerwca 2013

WOREK #1

Jako że od zbyt długiego czasu nie dodałam posta dzisiaj będzie część pierwsza worka ;) Nie mam niestety weny ani tematów. Ani chęci jednak nadal się staram ;p

Więc mam kilka tematów/zagadnień o których chcę napisać na blogu jednak materiały te są zbyt krótkie żeby zrobić o nich osobny post. Dlatego też utworzyła serię postów 'Worek' do których będę wrzucała takie krótkie zagadnienia. Często nie włosowe i nie kosmetyczne.




Śpiewają i piszą moje przyjaciółki. Nie są profesjonalistkami - nagrywają telefonem. Jednak mam nadzieję że wsłuchacie się w tekst... Jest bardzo prawdziwy .

--------------------------------------------------

Zapraszam was też na akcję na blogu Natalie Indiana - Zapuszczanie włosów :)
Ja niestety mam chyba uczulenie na olej rycynowy i muszę wykombinować coś innego ... :/

----------------------------------

zalukaj.tv
Fajny serwis gdzie można oglądać filmy i seriale :) Po rejstracji (darmowej) można za darmo (z limitem) lub odpłatnie (bez limitu) oglądać fajne filmy i większość seriali (wszystkie sezony). Ja jestem akurat przy drugim sezonie Agentów NCIS :3  Po kliknięciu na powyższy link przejdziecie na stronę przekierowującą dzięki czemu otrzymam punkty na oglądanie bez limitu :) 





Mam nadzieję, że post był ciekawy :) Takie oderwanie się od włosowego świata :p
A poza tym nie wiem jak u was ale u mnie aktualnie jest jakieś 30 stopni w cieniu :)
Latoooo <3 ! ;3

Do następnej ! 

2 komentarze:

  1. Mnie po olejku rycynowym jeszcze gorzej wypadały włosy niż zwykle ;/
    A co do tego serwisu- ja wolę takiw, na których bez rejestracji można oglądac i filmy i seriale. Świetny przykład to kinomaniak.tv, iitv.info czy alekino.tv :) Polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi też się ostatnio nasiliło wypadanie więc chcę wybadać czy to od tego oleju ...
      a co do tych serwisów to po prostu zalukaj poleca mi wiele osób i jest to sprawdzony serwis itd. lepsze to niż rejestrować się w ciemno - słyszałam wiele nieprzyjemnych sytuacji z pobieraczkiem :o

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)