niedziela, 2 czerwca 2013

Duuuużo pracy ;)




Miałam dzisiaj dodać film z tagiem My Hair jednak nie mam czasu go obrobić, myślę że na dniach powinien się pojawić. Tak to jest jak wszystkie zadania domowe zostawia się na ostatni dzień wolnego ;D Nawet zrezygnowałam z dzisiejszego meczu żużlowego :(

Muszę wam też się pochwalić że dzisiaj wypiłam już połowę butelki wody ;3 Jednak chciałam troszeczkę rozruszać mój organizm do przyjmowania takiej ilości wody ;p Ale pewnie i tak będę cały czas biegać do toalety, no cóż. Życie. 

Postanowiłam też systematyczniej i bardziej profesjonalnie podchodzić do bloga i kanału na yt ;)
Dlatego założyłam sobie notatnik w którym będę zapisywać pomysły i inne rzeczy związane z moją działalnością w internecie. Może dzięki temu przybędzie mi czytelników :)





P.S Polecam tą czekoladę ! Wersja malinowo-migdałowa jeszcze lepsza <3 !


Ma bardzo dużo kawałków owoców ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)