poniedziałek, 21 października 2013

Uwaga! Kosmetyki za 4,50 :)

Zapomniałam wczoraj o tym napisać ;)

Jako, że jestem nastolatką. A nastolatki czytają takie durne gazetki jak Bravo GIRL! w tym miesiącu również zakupiłam numer a w nim pełnowymiarowe kosmetyki z wibo za 4,50 :)




Nie mogłam się oprzeć i kupiłam dwie ;pp U góry czarny tusz z delikatymi, złotymi drobinkami, a na dole srebrno-błękitny eyeliner żelowy z pędzelkiem. Zdjęcie oddają jego kolor który różni się od tego w opakowaniu :)

Jeśli macie dostęp do tej gazetki to polecam! Jeśli gdzieś zobaczę wersję z innym kosmetykiem chętnie zakupię następną :D

I taka szybka recenzja na początek.
Eyeliner jak dla mnie jest spoko, nigdy nie miałam do czynienia z eyelinerem w takiej formie więc jest to dla mnie nowość. Szkoda że jest bardziej srebrny niż niebieski, no i trwałością oraz pigmentacją nie grzeszy ;p
Tusz Fajny, świetna formuła nie osypuje się i trzyma cały dzień. Mi osobiście nie pasuje szczoteczka, mogłaby mieć dłuższe włoski i byłoby cacy ;)

✿ Lotta ✿

7 komentarzy:

  1. może jak będzie jakiś ciekawy kosmetyk to kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach cień wygląda bardziej na niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba eyeliner :D no tak w opakowaniu jest niebieski a zaaplikowany na powiekę/skórę srebrny, dziwne ;p

      Usuń
  3. Ciekawe jak trwałe są, bo to może raczej długo na oku nie przetrwać, ale zawsze warto próbować, ponadto takie kosmetyki w gazecie to nie lada okazja ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eyeliner kiepsko tylko kilka godzin ale tusz w nienaruszonym stanie cały dzień :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)