niedziela, 3 marca 2013

Słońce ! Ciepełko ! Wiosna !

Nie mogłam się powstrzymać, żeby napisać ;) Dzisiaj pierwszy raz wsiadłam na rower i rolki a wczoraj założyłam ukochane trampki <3 Wekeend był po prostu cudny i słoneczny :) Mam nadzieję, że następny będzie jeszcze lepszy.

Tymczasem jutro wracam do rzeczywistości i sprawdzianów. Mam też nadzieję, że mama dość szybko nie dopadnie edziennika ;D

Byłabym zapomniała, przy najbliższej okazji (myślę, że we wtorek) napiszę o kremowaniu włosów. Czymś muszę zastąpić cudne laminowanie :p

I jeszcze kilka inspirujących zdjęć:

http://us.123rf.com/400wm/400/400/reana/reana1005/reana100500193/7051532-piekne-dziewczyna-teen-relaksu-na-laki-wiosny.jpg
http://www.bloblo.pl/image/58768/default/trampki+czarne.jpg

A jak u was? Wiosennie ?? :D

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)