czwartek, 28 listopada 2013

Zaplatane Inspiracje #4

Dzisiaj kolejna porcja inspiracji :) Jest to kucyk owinięty warkoczem z dobierańca przy czole :)
Przepraszam za kalkulatorową jakość, ale widać to co jest ważne :)

Tutaj warkocz po prostu spięłam wsuwkami, na włosy mojej koleżanki zużyłam sporo. Zresztą widać jaki ten warkocz gruby ;)


Przypominam o konkursie u mnie ! :)
(*maska ziaja do wyboru)
Lecę już na szkolne andrzejki (party hard ;p).

Całuję ;*
 Lotta ✿

P.S Lepiej zrobić kilka pojedyńczych recenzji łagodnych szamponów czy jedną porównawczą? :)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)