niedziela, 24 listopada 2013

TAG: Jak ułatwić sobie życie?

Ostatnio znów napadł mnie brak weny ale jutro postaram się obfocić pewną rzecz i zrobić kawał porządnego postu z którego mam nadzieję ktoś skorzysta, więc trzymajcie kciuki za dobre światło :D

A więc czas TAG :) Uznałam go za ciekawy więc zapraszam do lektury!
Kategorie zaczerpnęłam z tego filmu RLM i PannyJoanny :)



  • Makijaż
Oj tutaj nie wiem co mogę napisać. Może to że ja nie codziennie wykonuję full make-up. Nie przez szkołę, ale po to by moja młoda skóra odpoczęła. No i też dlatego by zaoszczędzić trochę czasu. Myślę że świat się nie zawali jeśli nasz przyszcz ujrzy światło dzienne :D 
  • Pielęgnacja
Robienie kilku rzeczy jednocześnie! Ja np. robię tak: nakładam odżywkę, nakładam maseczkę na twarz lub zmywam makijaż i się po prostu kremuję i zajmuję się 'resztą' i gdy upłynie czas odżyki myję włosy i dokańczam to, czego nie zdążyłam zrobić z maseczką na głowie :) i wuala! Maks pół godziny i jestem gotowa.
W sumie to co napisałam trochę podpada pod organizację czasu ale chyba nikt się nie obrazi :D
  • Jedzenie
Przede wszystkim chodzić na zakupy gdy jest się najedzonym albo po zjedzeniu np.batonika lub kilku kostek czekolady. Najlepszy patent na bezsłodyczowe i zdrowe zakupy :D
  • Organizacja czasu
Wyłączenie komputera! :D U mnie to nalepszy sposób na spięcie się i zrobienie wszystkiego na czas :D Facebook ani youtube ani blogi mnie nie rozpraszają więc mogę np. odrobić lekcję dwa razy szybciej ;p
  • Organizacja przestrzeni
Nie mam tu zbyt dużego doświadczenia ale na pewno mogę polecić robienie okresowych porządków (co 2-3 miesiące) wtedy dużo niepotrzebnych rzeczy można schować, tam gdzie będą niewidoczne/nie będą przeszkadzać lub wyrzucić. Ale też jeśli poukładane 'z głową' wszystko to zajmuje mniej miejsca niż powrzucane byle jak.
  • Kontakty/ relacje międzyludzkie
Może trudno w to uwierzyć ale jestem nieśmiała. Nie 'zagadam' do kogoś ot tak. (może dlatego nie nawiązałam jeszcze żadnej znajomości z inną blogerką) Ale usilnie z tym walczę i staram się być bardziej otwarta i rozmowna. Warto dodać tu to o czym mówiła PannnaJoanna w vlogu o pewności siebie, otóż nikt nam nie powie że mamy cellulit (taki przykład) bo tak naprawdę wiele dziewczyn zna ten problem z autopsji :) Więc nie ma się czego bać, no i tym hasłem staram się kierować na co dzień :)



Mam nadzieję, że miło spędziliście ten czas z moimi przemyśleniami, bo w sumie to wyszło z tego tagu :D No i jeśli znajdziecie czas baaardzo chętnie poczytam tu w komentarzu lub na twoim blogu odpowiedź na ten tag :)


Całuję,
Lotta :*
P.S Zapraszam na mój KONKURS!

11 komentarzy:

  1. fajny wpis:) ja trzymając na włosach np.odżywkę czy maskę, uczę się:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na tag. Genialny pomysł z jedzeniem :) ja zwykle chodzę jak jestem głodna i wykupuję pół sklepu. Muszę zastosować Twój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpisałam na komentarz u siebie z opóźnieniem, nie wiem czy sprawdzisz wpis, więc przylazłam do Ciebie zapytać, bo serio jestem ciekawa. Co się dzieje Twoim włosom jeśli nie oczyścisz ich na czas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeproteinowanie - są szorstkie, bez życia :/ no i wraca łupież..

      Usuń
    2. Nie wiedziałam, że proteiny można wyrzucić z włosów oczyszczaniem :) Następnym razem jak użyję ich za dużo, spróbuję.
      Ech. To ja wolę nie uzywać protein zbyt często i nie musieć oczyszczać włosów. Kiepsko by z nimi było gdybym myła je szamponem, a już w ogole ze SLES, częściej niż raz na te 3 miesiące :)

      Usuń
  4. I niech ktoś teraz powie, że nie ma "czasu" na pielęgnację.
    Kolejny TAG wpada ;)
    nominacja do Liebster Blog Award

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)