środa, 27 marca 2013

spoźniona Aktualizacja włosów :) Marzec 2013

Ten miesiąc był już bardziej włosomaniacki :)

Po zcięciu ich na prosto byłam baardzo zadowolona. Jednak po kilku/nastu dniach zorientowałam się, że coś z nimi było nie tak. Okazało się, że moje włosy są lekko falowane a takie podcięcie spowodowało ten puch (takie są moje przypuszczenia). Zauważyłam też że odrost miał ponad 2 cm więc chyba należę do szybkowłosoronących szczęściar ^^

Nie chcę żeby reszta była chaotyczna więc wszystko ładnie wypunktuje:
  • Maska z mączki ziemniaczanej ^ Fajna, gdy chcemy wygładzić włosy .
  • Żel lniany ^ Ekstra superfajny utrwalacz-odżywka nie przetłuszczający włosów.
  • Serum w spray'u Marion ^ Bardzo fajne, odświeżające ( super zapach! ) ale "prostuje" moje włosy O.o
  • Odżywka Garnier Ultra Doux z olejkiem z avocado i masłem karite ^ Super odżywka jak większość włosomaniaczek polecam :)

Za kilka dni wybiorę się do fryzjera aby doprowadzić moje włosy do porządku.

Ostatnio mam nieodpartą chęć dzielenia się z wami różnym drobnostkami, założyłam więc tweetera!
zapraszam ^^



troszkę nieogarnięte te włosy ale było robione na szybko ;p



P.S Jutro lub pojutrze pojawi się post i filmik z pierwszym projektem denko ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)