środa, 27 lutego 2013

Mąka ziemniaczana - maska :)

Z bloga blondhaircare  zaczerpnęłam pomysł, i wyprubowałam :)

Łyżkę stołową mączki ziemniaczanej wymieszałam "na oko" z odżywką Joanna Miód i Cytryna oraz Joanna Czarna Rzepa do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do wypadania. Maziaja miała konsystencję przeciętnej odżywki (jak dla mnie w sam raz) oczywiście jednemu taka gęstość odpowiada a drugiemu nie :p 


Po nałożeniu na włosy mama powiedziała mi, że mączka ma właściwości wysuszające to troszę zwątpiłam. Jednak kto nie próbuje ten nie ma i zostawiłam maskę na włosach ok.30 min.
+  włosy są gładkie
+  łatwo je rozczesać
+  są mięciutkie
+  fajnie się układają :)

- nie są intensywnie odżywione
- nie wyglądają najlepiej (lepszy efekt osiągnęłam siemieniem lnianym)



Przepraszam że rzadko dodaje posty ale ostatnio mam złe dni :/ (źle sypiam i wgl)
Mam pomysły na kilka notek które mam nadzieję wykorzystać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki tobie robi mi się cieplej w serduszku <3

Niestety WSZYSTKIE komentarze z adresem bloga będą usuwane. I tak odwiedzam wszystkich którzy skomentują :)

Moderacja jest włączona po to, żebym nie przeoczyła żadnego komentarza :)